عسكراولادي : احمدي نژاد با نامه خود، رييس جمهوري آمريكا را استيضاح كرد

‬ 

رييس شوراي هماهنگي نيروهاي خط امام و رهبري گفت: نامه احمدي نژاد به بوش، رييس جمهوري آمريكا را در پارلمان جهان، استيضاح كرد.

حبيب‌الله عسكراولادي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در يزد با بيان اينكه اين استيضاح در صحنه جهاني، قاطع بود افزود: در اين نامه، گفته شده اگر شما طالب دموكراسي هستيد كدام رفتار شما از دموكراسي نشات مي‌گيرد.

وي گفت: معتقدم دولت نهم، اصول گرايي است كه كار خود را خوب شروع كرد و بايد سعي كنيم منافع ملي را در حمايت از دولت بگذاريم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: دولت نهم، دولت صالح، مخلص و پركاري است و آهنگ مردم داري و ولايت مداري دارد.

وي افزود: مشكلات ما در اثر فشار بيگانگان، زياد بود اما اقدامات دولت نهم در رفع مشكلات محرومين، خوب و مثبت بوده است.

وي درخصوص تشكل‌هاي سياسي گفت:بايد با تشكل‌هايي كه چهار اصل اسلام، نظام، امام و رهبري را قبول دارند تعامل داشته باشيم.

نماينده ولي فقيه در كميته امداد افزود:باز دارنده‌ترين نيرو در مقابل قدرت دشمن، يكپارچگي احزاب و گروهها در داخل است.

وي بابيان اينكه درتعامل باتشكل‌هاي بايد به وضع جهاني توجه داشت افزود:
سعي دارم باقي مانده عمرم را براي انسجام و وحدت تشكل‌هاي سياسي صرف كنم.

وي در پاسخ به سئوالي در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبري گفت: خبرگان رهبري براي حفظ اسلاميت و جمهوريت نظام است و لذا بايد اسلام شناسان برجسته براي آن انتخاب شوند.

وي گفت: بايد منتظر باشيم با تعامل و مشاوره با اسلام شناسان، نامزدان انتخابات مجلس خبرگان معرفي شوند و وقتي فهرست دادند پيشنهادهاي خود را خواهيم داد.

وي محروميت زدايي و رفع محروميت در جامعه را از برنامه‌هاي كميته امداد امام خميني (ره) ذكر كرد و گفت: دولت و مجلس در اين زمينه كمك كردند و امسال توجه ويژه‌اي به اين نهاد شده است.

همچنين نماينده ولي فقيه در كميته امداد، امروز در نشستي با فرماندار و كاركنان كميته امداد شهرستان تفت گفت: اگر امام (ره) در راه تحكيم فرهنگ عمومي، كار نمي‌كردند امكان نداشت مردم، لبيك بگويند.

عسكراولادي بابرشمردن ويژگي‌هاي شخصيتي امام (ره) افزود:آن بزرگوار، عموم مردم را در حق‌جويي و خداجويي با خود كرد.

وي از مقام معظم رهبري، بعنوان فرزند جهاد، فقاهت و حكمت امام، ياد كرد و ب بيان اينكه امام راحل، ايشان را براي رهبري، صالح مي‌دانستند اظهار داشت: مقام معظم رهبري هم همانند دوران امام، انقلاب را رهبري مي‌كنند.

منبع:ايرنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا